بازدید ویدئو ها در اینستاگرام و افزایش تعداد بازدید ها در اکانت شما…

انواع ویدئو ها در اینستاگرام

قبل از این که بازدید در اینستاگرام را برای شما شرح دهیم ابتدا باید بدانید چند نوع ویدئویی میتوانید در اینستاگرام به اشتراک بذارید.


ویدئوی 60 ثانیه ای

در این نوع ویدئو شما محدودیت زمانی دارید و تنها میتوانید 60 ثانیه از ویدئو ی خود را به اشتراک بذارید که البته محدودیت این نوع ویدئو در سال های اولیه این برنامه 30 ثانیه بوده است اما با آپدیت های جدید به 60 ثانیه رسیده است. در این ویدئو شما در قسمت زیرین پست خودتون میتوانید تعداد بازدید کننده های این ویدئوتان را مشاهده کنید و اگر بر روی تعداد بازدید کننده ها ضربه بزنید میتوانید کسانی را که ویدئوی شما را پسندیدند و یا به اصطلاح لایک کردند را ببینید.(اگر می خواهید نحوه گذاشتن این نوع ویدئو را در پیج خود ببینید اینجا را کلیک کنید) حال اگر بخواهید بیشتر از 60ثانیه ویدئو در پیج خود داشته باشید چه باید کرد؟ برای داشتن ویدئوی بیش از 60 ثانیه بخش بعدی را مطالعه نمایید. اگر میخواهید بازدید و یا لایک این نوع از ویدئو را افزایش بدهید اینجا را کلیک کنید.

ویدئوی آلبومی

در این نوع از پست شما میتوانید چند ویدئو را به طور پشت سرهم در یک پست قرار دهید. البته لازم به ذکر است میتوانید در این نوع پست، ترکیبی از عکس و ویدئو داشته باشید. بازدید کننده ها با ورق زدن آلبوم می توانند مطالب شما را دنبال کنند. اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که در این نوع از پست شما نمی توانید تعداد بازدید کننده های پست خود را ببینید ولی تعداد لایک های این پست شما در زیر پست شما نمایش داده خواهد شد. حداکثر تعداد عکس ها و یا فیلم ها درهر پست آلبومی 10 تا می باشد. برای ساختن این نوع پست باید ویدئوی خود را به ویدئو های کوچکتر 60ثانیه ای تبدیل کنید و برای این کار میتوانید از اپلیکیشن های موبایل استفاده کنید تا کار را برای خودتان راحت تر کنید. اگر میخواهید بازدید و یا لایک این نوع از ویدئو را افزایش بدهید اینجا را کلیک کنید.

ویدئویIGTV

دو حروف IG مخفف کلمه اینستاگرام و TVمخفف کلمه تلویزیون می باشد. در این نوع پست شما میتوانید ویدئو های بسیار طولانی بگذارید . برای این کارکافیست بعد از انتخاب ویدئوی خود گزینه long video یا گزینه IGTV را انتخاب نمایید. می توانید برای افزایش لایک و بازدید این نوع از ویدئوی خود از خدمات سایت ما استفاده کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *